Alla sätt är bra, utom dom dåliga

HEj

Förlåt för dålig uppdate, och tack för bra statistik igår!
Det var nämligen såhär, att jag och Anna-Sara for till Nordpoolen. Nivet, där längst upp i norr. Inget med det liksom.
Där tog vi oss ett bad..
Haha, okej, vi for till badhuset. Detdär äventyrsbadet här i Boden för er som inte vet, namnet är nordpoolen.
Det var riktigt roligt, den cheyen hade jag inte träffat på heeela lovet.
Vi hade verkligen grymt kul, badet från klockan fyra till halv nio, jag var knäpp och skämde ut henne ett antal gånger. Har en tendens att ropa åt folk och låtsas att det var hon, så, vadbra, nu kommer ingen våga umgås med mig någe mer. ;-)

Idag började skolan, och jag förvånade mig själv, igen! Kliva upp är inget problem, men sen så blir jag liksom helt död ett tag.
Jaja, tiden kommer säkert gå supermegajättesnabbt till nästa lov. Har iallafall något att se fram emot och längta till, BJÖRKLIDEN!


apdålig bild, från när vi var i Finland. Kommer fler någondag.

Snart ska jag och Katti fara och åka skrillor, får bara hoppas att mina passar!


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0