Detta fält måste inte fyllas i

Hej

HAr mått ännu bättre idag! Men får ändå inte gå till skolan imorgon, hade nog inte orkat det heller.
Pratade för ett tag sen med BV, eller kanske inte pratade.. Vi hostade i kapp! Skrattade också såklart, hade ganska mycket att prata om.

Idag duschade jag för första gången sen jag blev sjuk, känn på den ;-) Var så snuskig så usch.
Började blöda näsblod när jag höll på att tväta bort balsamet, det forsade ut.
Så jag hann inte tvätta bort det ordentligt, så i mitt hår sitter det kvar balsam. YE.
Fick hem lite böcker från skolan idag, vet inte hur jag ska orka jobba.
Kommer troligtvis inte kunna dansa i helgen..



Ingenbildidag,
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0