Hola, Me llamo Stina, tengo trece años

Hejhej!

Sitter och spelar "crazy taxi" på fejjan, är inte så mycket för att spela spel där. Men tidsfördriv nivet.
Har jobbat lite matte, förstår liite nu ;-) Har också skrivit på novellen.
Vad jag däremot inte har gjort är att träna på spanskan.. PROV imorgon.
Känner mig ganska säker, då sitter jag säkert där imorgon och fattar ingenting. Det hade ju vart typiskt, för just nu känns det bra, men vemvet, imorgon kan jag kanske inget.
Har konstaterat att min katt är latast i världen, ni ska se henne! Ligger hon inte framför brasan så ligger hon i puffen, ligger hon inte i puffen så ligger hon på fönsterbrädan. Ut går hon inte i detta vinterväder iallafall.
Hon börjar bli fet. Fast fet kan man inte kalla det, för hon har alltid varit så liten, men rundare blir hon.




Ge mig detdär så blir jag glaaaad.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0