I feel a bit better

Hej

Idag mår jag lite bättre, fast har inte sovit så bra.
Hade dendär förbannade hostan, som nu har blivit någon slags slemhosta.
Ibland kan jag inte andas av det, så vi ska försöka hitta någon hostmedicin. Det är asjobbigt.
Vaknade klockan fyra på natten av att jag hade otroligt ont i halsen,, tror aldrig att jag haft så ont förut, obehagligt var det. Speciellt när jag hostade för då gjorde det dubbelt så ont.
Som vanligt så sitter jag under en filt i soffan, haha ;-) Kollar på några klipp med Maria Montazami.
Myyys, fast nu är jag rejält trött på att vara hemma, blir nog hemma imorgon också.
Men på Torsdag så kan jag nog gå till skolan, har säkert missat mycket. Ligger trehundrafemton tal efter alla andra i matteboken.
Kroppen känns alldeles matt, rätt så skönt att muskel/led värken har gått bort.


lilldatorn, nivet.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: vanessa

skojjaru?

tror att jag stryper den. -.-' ♥

2011-01-18 @ 19:12:40
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: vanessa

hm, kommentaren kom inte upp? ;o

menmen, jag skrev :

skojjaru?

Har typ lust att strypa den -.-' ♥



eller nåt liknande <---- det var inte med men det som var efter ":" tecknet var det. Eller det var faktiskt bara ett : och inga såna där fingerböj, men jajaj. Du förstår så småningom. :) hihi. puss.

2011-01-18 @ 19:19:07
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0