I remember every words you said, but why aren't you here, when I need you the most?

Hej

Förlåt för den sämsta uppdateringen. Jag lixom bah typ har inte orkat blogga typ bah.
Nejmen, skolan var helt okej. Okejigare än den har varit dom senaste dagarna.
Varför ids jag inte börja förklara, men en orsak finns där.
Spanska provet gick bra, bara det att jag fick hjärnsläpp och glömde helt bort vad röd, färgen röd hette.
FAst tillslut efter några funderare så kom jag på det, bra va? ;-)
Efter skolan så kilade jag och Vanessus hem till henne, magarna kurrade så vi tog oss fika.
Sen gick vi och hämtade Simon från dagis, på vägen dit berättade vi sanningar. Sanningen är...
Typ sådana sanningar. -Haha, såklart lögner också.

Jag vill klippa mig, nu! Är otroligt trött på mitt hår, antingen hänger det dött eller så står allt åt olika håll. (Om jag somnat med blött hår) Ska försöka att få det gjort, boka en tid. Efter de trehundrasjutton andra saker jag behöver göra.
Filmklippet går inte att ladda upp nu heller, irriterande.
Just nu sitter jag och kollar på ett program, om när några hjälper de fattiga, med mat, skola m.m
Underbart! Man blir glad av att se domdär människorna bli glada.



Läs förra inlägget så förstår ni varför denna fula sak är där uppe.
DU FÖRSTÖRDE JUST MITT LIV KÄRA HEADER, FATTAR DU DET?


pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0