I'm aiming for my future, but I will not forget my past

HEj

Vädret hade helt fel idag, dom hade ju lovat kallt, men -7 är ju perfekt uteväder!
Pappa ska dra iväg med skotern en sväng innan han börjar jobba, orkar inte följa. Måste ju vara knäpp, har ju inte ens testat nyskotern än. Men hinner gör jag, nån dag. Just nu så ids jag inte. Han ska ju ändå bara köra så kort för att ladda upp batteriet nu när det ska bli kallare.
Blir dedentitivt att åka slalom någondag också, hade tänkt idag, men det är Söndag nivet. Dom flesta backarna har bara öppet på dagen då.
Men imorgon ska pappa fara med Simon till ormberget, för att åka för första gången i sitt liv. Simon alltså, inte pappsen ;-)
Då följer jag med, även fast backen är mest till för barn och perfekt till nybörjare. Skogslingorna och slingan med alla minihoppen är iallafall c00la.



somsagt.. jag är på minidatorn.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0