The end is just a beginning

Hej

Vart tog 2010 vägen? Det hann ju inte ens börja så tog det slut, det kom ett nytt år.
Mitt nyår har vart awesome! Inte bättre än det förra, men väldigt kul iallafall. Vi firade somvanligt med grannarna Erikssons.
Idag klev jag upp vid klockan ett, då smsade mamma att jag skulle gå ner och käka frulle.
ORkar inte skriva så mycket, så ni får bilder!

Pappa och Simon var ute och sköt iväg några små smällare ganska tidigt.
Den glädjen som fanns i Simons ögon, den går inte att beskriva. Han skuttade runt, log i hela ansiktet.
Efter varje raket kollade han på mig, jag stod och tittade på genom fönstret och visade tummen upp, då log han ännu mer, det var riktigt härligt att se.


Sen var det dags för förrätten! Muuums

Fanns massa annat också.
I drickorna hade vi pinn-is, och runt kanten var det dekorerat med socker, grymt gott!

Snygga bruuudar


Varmrätt


Efter middan så gick jag, Sara och Hanna ut och drog iväg några raketer.

Sämst bild.



Vi spelade wii, lirade lite innebandy och lite annat.
Sen gick vi över till oss igen för efterrätt, som bestod av glass, hjortron, strössel, choklad/colasås, daim "paj".
Supergott!
Efter det så vaktade jag - Mamma Stura, ärta och fjärta i väntan på pappa Sture. Lillebror Berta spelade spel.
Herregud, längesen man hade sådär kul. Lite barnsligt dock, men men bryr sig? Liksom, det var sista dagen på 2010! Jag, Hanna och Sara hittade på massa finurliga saker. Kollade även på bilder från kronogård/kåbdalis, och försökte hitta alla bilder från Björkliden men dom verkade inte finna någonstanns, tur att vi har dom på våran stationära! VI LÄNGTAR.
Vid halv tolv gick vi till Vevve, sen ut på ängen i väntan på tolv slaget.
Dit kom Vanessa, sen Nicolina också (!) SOm jag inte hade träffat sen i somras.





Inte världens bästa bild, men shit, kolla vilket tryck det är i raketerna.
Ändå var dendär inte bland de största vi avfyrade. Dom lät ju som femhundra flygplan när dom for upp i luften, och sprängdes över hela himlen, det var mäktigt!


Nu ska jag äta, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0