T.N.T, I'm dynamite

VART FÖRSVANN INLÄGGET JAG SKREV IGÅRKVÄLL?!?!?!?
Det finns ju inte på bloggen, inte i utkast, inte i arkivet. Det finns ingenstans.

Hej förresten. Blev lite galen när jag märkte att det aldrig kom upp, mitt lilla inlägg. ;-)

Så då får jag skriva lite nudå. Fast kommer inte ihåg något av det jag skrev, var hur trött som helst.
Internet blev helt bajskonstigt så kunde ändå inte ladda upp någon bild.
IDag har jag och systern min huset för oss själva, heeela dagen! Super, även fast jag ska dra iväg till badet. Om jag får med mig någon.
Vi klev upp vid tjugo i elva, käkade frulle och sen dunkade lite musik. Underbaaart!
Nu ska jag börja fixa min lunch, som består av en minipizza som jag värmer i mikron. Avancerat, men seriöst, jag är asdålig på att laga mat.


igårkväll..


PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0