sjukt snack.

HEj

En viss person, vid namn Vanessa, har smittat mig med en mycket farlig sjukdom..
Nämligen vanlig förkylningsinfluensa.
Igår när jag kom hem från lanet så la jag mig på soffan, somnade och sov i någon timme. Tills jag vaknade av att jag kallsvettades och hade ont i skallen, kände mig även helt uppblåst, nivet, som man kan göra när man har feber. Eller är det bara jag? ;-)
Iallafall, halvsov på soffan med en filt över mig, sen när mamma kom hem så kände hon på min panna, FEBER.
FÖrst hade jag ju trott att jag var sådär trött eftersom att vi vart uppe hela natten, men nejnej.
Senare framåt kvällen fick jag även ont överallt förutom i halsen. Lederna värkte och skallen höll på att sprängas.
Hela gårkvällen spenderade jag alltså under en filt på soffan. Frös i ena stunden ihjäl och i nästa brann jag upp.
Har en otrolig rethosta, asirriterande!
Vaknade klockan åtta imorse, hela kroppen värkte. Vred på mig hela tiden, kunde inte ligga still för det gjorde förbannat ont.
Sådär, nu fick ni lite sjuklingssnack. Men bra mår jag inte, vi får krya på oss Vanessa! Jag har säkert fört smittan vidare till Lovisa och några fler, chill, när jag och muppisen kommer till skolan så är alla andra sjuka.


Så gulligt.
Bilderna är snodda från Lovisas facebook, sitter på minadatorn och orkar inte föra över några bilder på den, så dom från min kamera får ni nog imorgon!


PUSSS

Kommentarer
Postat av: LOvisa (:

hhaha, Ooup, kanske glömde att berätta att jag är förkyld innan lanet? hehe ;)

men VANESSA smittade mej, och det är säkert hon som smittade dej oxå :D hennes fel! <3

hah

2011-01-16 @ 16:51:52
Postat av: vanessa

haha, allt är mitt fel. :(( ♥

2011-01-16 @ 17:43:02
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0