Jag vill vara en fisk

Stenbocken: 20 jan - feb 15
Vattumannen: 16 feb - 10 mars
Fiskarna: 11 mars - 17 april
Väduren: 18 april - 12 maj
Oxen: 13 maj - 20 juni
Tvillingarna: 21 juni - 19 juli
Kräftan: 20 juli - 9 aug
Lejon: 10 aug - 15 sept
Jungfrun: 16 sept - 29 okt
Vågen: 30 okt - 22 nov
Skorpionen: 23 - 28 nov
Ormbäraren: 29 nov - 16 dec
Skytten: 17 dec - 19 jan


NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ
Mitt liv som fisk blev för några dagar sedan förstört!
Fick veta att nu är jag vattuman.. Är född andra Mars, hade jag fötts då jag var beräknad. Den 12:e, då hade jag fått vara fisk fortfarande.

Fisken - Det är den mjuka, fjärran blicken i dina ögon som omedelbart avslöjar dig som fisk. Och, liksom hos andra medlemmar av ditt tecken, har dina ögon (som kan vara grå-gröna) gärna en lite sömnig nedåtriktad form i vrårna.

Vattumannen - De är vackra av naturen och som en av dem är du antagligen begåvad med en fin benstomme och djupa, attraktiva ögon. Trots att du gillar att vara klädd i det senaste lägger du ofta till knäppa detaljer som får dig att synas.

Detdär var dom första raderna från en bok jag har, den heter "Kärlekens tecken"
Tänkte först rota fram en annan som jag köpte för nåt år sedan, "Fiskarna" Vad ska jag nu med den till?
När jag är vattuman. Förresten, inget som jag läst hittils om vattumannen stämmer in på mig, ingenting.
Så i själ och hjärta, så kommer jag alltid att vara FISK.♥


vänstra tecknet-det bästa.


PUSSS

Kommentarer
Postat av: vanessa

jag blev jungfru och var våg.

gillar ljungfrun, tycke att den såg ut som en prinsessa när jag var liten ;) <3

2011-01-21 @ 22:04:21
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: lilli

de stog att de inte var så idag eller om de var igår på aftonbladet, så alla har dom tecken man alltid haft och kommer alltid ha:D

2011-01-21 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0