chilla va?

Hej, dom två ord som står i rubriken säger jag hela tiden. Det ville ni veta VA?!

Sitter med Sippan (Simon) och spelar lite spel på spela.se, gryymt! Bara för att jag är grYm. Fast vi förlorar hela tiden, attans! ;-)
Skolan var något seg, Onsdagar youknow.
Men, klockan kvart i sju drar jag iväg på dansen, får se om Katti ska med eller om hon har annat för sig.
Jag missar den inte iallafall. Kommer ju göra det nästa vecka, öppethus grrej på skolan, vi ska visa upp musikalen.

Lite häftigt, jag sitter inte på mini datorn just nu, utan på den större laptopen. c00lt, då blir det lite bilder.
De från lanet har jag ännu inte fört över från kameran, men dom kommer. Någongång.
Orkar inte börja med någon header nu, det får bli en annan gång. Kanske imorgon, om jag hinner.
Såååå, den som finns där nu, den får finnas ett tag till.


HAHA, no way att jag inte skrattar när jag ser denna.


behöver jag säga det? Jo, jag gör det. Jag typ skrattade på denna bild, därav rynkorna och ihopknipna ögon!
Fast nej, jag gjorde något ännu fulare än att skratta, nu kommer jag ihåg.






PUSSS♥

ja, jag behöver dig nu. Måste jag säga det? Fråga om det är okej att jag berättar.
Trodde att vi kände varandra bättre än såhär.. Ingens fel, möjligtvis bådas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0