Utkast: Jan. 27, 2011 (tydligen så publicerades inte detta igår)

Hej

Skrev just ett långt inlägg, men när jag läste igenom det så förstod jag inte själv vad jag skrivit. Så, försöker mig på ett nytt nu. Får hoppas att det kan bi lite bättre. Har ju suttit med läxorna hela tiden efter skolan, och då vart tydligen hjärnan lite överhettad så mitt sätt att skriva var inte så himlans bra.
JAG ÄR LITE SUR JUST NU, faktiskt.
Min så kallade fader låter mig inte åka på träningen. "Aldrig med dendär hostan, och man ska inte träna med ont i halsen. Du vill ju inte bli sjuk igen, värre. Kanske missa Björkliden"
Detdär sista säger han alltid, och då blir jag rädd ju. För Björkliden tänker jag då fanimej inte missa!
Men annars, jag brYr mig lixom inte om halsonten och hostan. Just en dag då jag ville träna, så får jag inte.
Jaja, ni typ, who cares eller nåt.
Kanske slänger in ett inlägg senare, vi ska till Luleå. Jag ska sitta och vara trevlig en hel kväll, fine.
Men okejdå, vi ska iallafall kolla på hockey med några c00la.





PUSSS♥

Kommentarer
Postat av: vanessa

ska du inte på discot? ;o♥

2011-01-28 @ 20:15:10
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0