Som När Solen Går I Moln

hell0

Idag har jag inte gjort någonting.
Har vandrat omkring i huset för mig själv, tagit en godis lite då och då. Suttit och lyssnat på musik, sjungit.
Min katt är just nu galet sällskapssjuk. Rätt jobbigt, men gode söt är hon!
Ikväll ska jag och Vanessus ha en filmkväll. Blir massvis med snacks, jag sover nog där också. Great!
Snart sätter jag mig nog och pluggar lite, har några läxor + prov i NO nästa vecka.
HUR SKA JAG LÄRA MIG ALLT TILL PROVET?! Just nu förstr jag, som vanligt, ingenting..

Några oredigerade bilder som jag fotade igår, tror jag.

eh,?



ja0, detdär får räcka.
Ska äta vid kvart över fem, vet inte om det blir något fler inlägg idag.
Ha en fin Lördagskväll isåfall!♥


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0