slalomåkning

HEj

Dålig uppdatering today, men det är för att dagen har spenderats på ett par slalomskidor med BV.
Pappsen och Simon var också med, vi var på Ormberget. Skitkul, ja0.
Men jag och Vanessus kunde som vanligt hitta på något, faktiskt så kan vi det nästan oavsett vart vi är.
Så vi åkte i skogsslingorna, jag fick vänta på henne hela tiden för att hennes ena skida lossnade, hon såg ingenting i sina kolsvarta glasögon och var tvungen att chansa vart stigen gick, jag testade dom och såg inte heller något, vi åkte armkrok nerför vanliga backen, hittade ett perfekt viloställe, gjorde egna spår i den djupa pullversnön, skrattade en massa, åkte utan stavar, Vanessa flög rakt in i en snödriva med magen och höll på att krocka i ett träd, vi hoppade i småhoppen, försökte byta skidor men kom på att det inte gick efter några försök (Jag har för stora fötter, fast egentligen är det Vanessa som har för små)
En riktigt härlig dag!
Nu ska jag äta, sen ta en dusch. Om jag orkar vill säga. Går sedan iväg till nästa gata till muppen för att sova över dääär. Hon får inte finbesök direkt..


gammalsommarbild.
Har inte några bilder från våran slalomåkning förra året, typ i pagla ;)
Riktigt roligt var det dääär.

Vi höres, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0