Om du vill mig något, säg det rakt upp i mitt face istället

Hej

Natten var grymt rolig, för vi har ju somsagt lite annorlunda humor, Vanessus och jag.
Snackade om massa sjuuuka saker, som man annars inte normalt hade kommit på att ta upp, typ.
Vid kvart över tolv så for vi iväg till klinten för lite slalomåkning, vilket var supermegaroligt och framförallt härligt!
Ojdå, kom på att detdär kunde uppfattas lite fel. "Vid kvart över tolv.." Alltså, på dagen. ;-)
Jag, Vanessa, hennes pappa och lillasyster. Rebecca lärde sig väldigt fort att åka, mycket duktig.
Vi träffade Daniel där också, han åkte med oss. Ganska länge, innan han helt plötsligt försvann, haha.
Men sen hittade vi honom igen, han hade fikat med sin moder, fast när han kom, så skulle vi in och fika.
Såkandetva, det var chill iallafall.
Borde haft med kameran, vaför var inte den med?, det var SÅHÄÄÄÄÄÄR otroligt mysigt och vacker när det blev mörkare.
Vi dog lite där.
Jaja, dagen har vart awesome!
Fotade tre bilder med mobilbajskameran.
Bild 1 - Vanessa ramlar
Bild 2 - Vanessa kommer upp, fast det ser ut som att hon flyger/hoppar
Bild 3 - Vanessa står framför kameran, bilden blev äntligen bra
Ni kan ju låtsas att bilderna är uppladdade, visst var dom fina?

Här kommer några riktiga bilder, helt random



Inte några, utan två.. Det hände något, går inte att ladda upp fler bilder.
Solsidan snart, viktigtviktigt!



PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0