Guess what..

Tjenare!

Just nu sitter jag och skriver massa "gilla" saker på facebook, blir lite tjatigt efter ett tag.
Men lägger man upp dom så får man ta den smällen ;-)
Men ganska roligt kan det faktiskt vara ibland.
Chattar även med massa snygga b-rudar och c00la g-rabbar. Dom gör min kväll lite roligare, annars lär det bli lite enformigt, pluggapluggapluggaplugga, lixom.
So-redovisning imorgon, No-prov på Torsdag och Engelska läxa till Fredag. Ska även försöka att komma ihåg alla repliker till musikalen som vi ska visa upp på öppethus, på Onsdag.
Provet kommer att gå superdåligt, om inte ännu dåligare, redovisningen kan gå sådäär, och engelskan är faktiskt inget problem. (Har inte kollat vad det är ännu, men något borde ju gå bra)
Vi var tvungna att stanna på läxläsningen idag, Awesome med stort A. Typ, eller typ inte. Alltså, ed vi så menar jag Vanessa, Lovisa, Sara och jag. Var inte klara med våran zigenare pappers sak.
Alla andra fick sluta två, härligt. Vi gick hem tre.

Missar dansen på Onsdag pågrund av detdär öppna huset vi har på skolan.
Fast iochförsig, kan ju blir rätt kul. Får ju dansa i musikalen iallafall!



Jag är alltid sugen på såntdär..


Grymt söt!


VEEEEET NI?!?!'
Nu är det bestämt, Vanessa hänger med till Björkliden, och jag följer med dom utomlands vart-vi-nu-ska.
Toppen, great, chill, HELT JÄVLA UNDERBART!
Allt är bokat, tåget och stugan. Men utomlands vet dom inte än vart vi ska.
Detta året blir bara bättre och bättre, ojoj, njuuuta är vad jag ska göra, med världens bästa vän.♥




Längtar x129470193692424



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0