So what?

HEj!

Blev väldigt dålig uppdatering idag, så jag skriver ett litet inlägg nu. Även fast det är ganska sent.
Har vänt helt på dygnet.

Filmen var bra, och ett stort + för att det var 3D!
Jag satt och gnagde i mig en mellanpopcorn och drack läsk. Jag och Vanessus har godislöfte, det har jag inte sagt.
Förra gången jag hade det (skulle ha haft) så lyckades jag i en halv dag.. BRA ellervad?!
Vi får se hur länge jag klarar mig nu, än så länge går allting superbra.
Blev inte ens frestad när Emelie satt bredvid mig och snaskade goodis, det är väl ett framsteg? ;-)


Sitter vid lilldatorn, så har bara massa egobilder. ja0


"Den som är vän med alla, är egentligen inte vän med någon"
Fattar du inte? Du håller med den/dom du är med, oavsett vad dom säger.
För feg för att säga emot, eller bara vilja att de ska gilla dig, för att vara cool?
Du vågar inte stå för dina åsikter. Hur ska man då veta när du ljuger, och när du talar sanning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0