yeah I know it's stupid

HEj

Tack fina ni för en superbra statistik, även fast jag inte bloggat nästan nåt alls. Sorryy!

Kvällen har spenderats med massa underbaringar.♥
Nämligen Lovisa Ax, Johanna, Lovisa An, Marie, Lisa, Agnes Axel, Oscar, Petter.. Flera andra också.
Vi har dansat, chillat, tagit kort (med dåliga mobilkameror), skrattat en hel del, pratat.. Ni fattar, roliga grejer iallafall, love it!
Skulle egentligen ha dragit på hockey imorgon, med Katti och pappsen. Men det tror jag faktiskt att jag skippar.
Liksom, denna trettonhelgskurs är en gång per år, hockey kan man gå på lite närsomhelst.
Just imorgon är jag mycket hellre med domdär människorna och har grymt kul, än att sitta och glo på en puck som far runt. Haha, nejmen, hockey är asroligt. Bra tryck i arenan, men imorgon ska jag chillaLaxen (biffen jagvet) med dans och roligheter. Får hursomhelst hoppas på en vinst till LUUULEÅ!
Nej hörrni, nu orkar jag inte skriva mer. Ska sova snart, börja vända tillbaka dygnet.
Men här får ni några bilder med kvalité ;-)


Marie, jag och Johanna


Lovisa Ax och Jag


SötLovisa och jag, igen. Haha, uppspärrat öga Stina?


FinMarie!


Typ, en julgran, Frida, Oscar, lite av Petter och Agnes


Loviiisa


Lovisa och Johanna


Lovisa, Marie och lite av andra Lovisa ;-)


Johanna, VACKERTHÅR, Lovisa, Gitarren och Marie


Så sjukt bra!

Detdär får räcka, och fråga inte varför jag skrev namn under alla bilder.
Förresten, idag var jag och tränade, igen, efter typ en vecka och en dags uppehåll.
Jag och Vanessus for ut.


PUSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Det var jätteroligt att du kom! :D<3

Brakvallan på bilderna ;) mina ser precis likadana ut men så äre med våra mobiler... hehe.

Tack för komplimangen :) :p

Dans + er som sällskap, kan det bli bättre? <3

2011-01-09 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0