bajsaärskönt

HEj, angående rubriken, jag tänkte på något gott och då kom bajs upp i skallen och, nivet.
Nej, jag är övertrött bara, MITT PÅ DAGEN

Gick faktiskt bra att stiga upp på morgonen, direkt alarmet satte på så for jag upp ur sängen. Lite förvånad är jag ;-)
Men sen, när vi kom till ICA kvantum och hade börjat att räkna massa varor. Då minnsan blev jag som en zombie. Jag och Vanessus räknade hund, katt, kanin och fågel mat + tillbehör. Bindor, trosskydd, tamponger, och massvis med läskflaskor.



Jag hann både med hockeyn och dansen på igårkväll!
Spelet var tråkigt, det hände inte så mycket, först i andra perioden så blev det lite mer action i det hela.
Men vi käkade popcorn och bara chillade. I ena pausen så mötte vi faster, Linus och Niklas. Vi drog in till baren med dom. Gissa vem vi satt med runt vårat bord?! Markus Fagervall och hans tre polare.
Gryyymt bra att LULEÅ vann iallafall, även fast det var i sudden. Alltså, den glädjen som uppstår när dom gör mål, den går seriöst inte att beskriva. Alla bara kastar sig upp ur stolarna med ett stort leende på läpparna och ett tjut.
Fan vad underbart det är, nästan lika underbart som att dansa.♥
Men nu ska jag inte börja driva en hockeyblogg, inte heller en inventeringsblogg.
Skriver säkert ikväll, har ju inga planer för kvällen iallafall. För trött för sådant.

Denna snubbe satt vi alltså med..



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0