We R who we R

Hej

Var på discot i snabelhuset igår, det var grYmt!
Jag och Lovisa fixade oss först lite tillsammans, sen drog vi iväg dit.
När vi kom in, så tyckte vi oss båda se Luuukas. Och det var han, han som sa att han aldrig skulle gå på detdär  p12 discot, var där ändå. Chilla va? Lixom.
Sen satt vi där och väntade på Sebastian, när han kom så satt vi i soffan ett tag och snackade.
Stina, Anna-Sara och Emelie kom, och då gick vi ut och hoppade/skrek/dansade på dansgolvet, vilket tryck det var!
Hade förjävla kul. Bästa kvällen på länge faktiskt.
Haha, Lovisa, lite skumt var det, vissa saker iallafall ;-)
Det var bra att du räddade mig ibland, fett läskigt!


Outift.. Vissa bilder är tagna efter partyyt.

tha bälte
Ojdå, blev lite många bilder. Jag satt och laddade upp en efter en, bara sådär. Ojdå, igen.
JAJA


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: JA du får välh gissa vem? ;)

Nejmen hur shnygg får man vara? :))

I'm a superhero eftersom jag räddade ditt liv lite då och då! :D

Grym kväll! <3

PöSSSS!

2011-01-29 @ 18:08:14
Postat av: vanessa

någon som inte fattade vilka kläder stina hade på sig igår?

gå då till närmsta sjukhus...

2011-01-30 @ 00:59:04
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0