Andra Augusti, Och Jag Är DataNörd

HEj!

Dagen har hittils sett ut såhär: Datan, musik, datan, musik, datan, musik, datan, musik, datan.
Ojj gud vilken datanörd jag är.
Men Vanessa har blivit sjuk D: Så kunde inte vara med henne idag.
Krya på dig!♥

Måste hitta nån att vara med ikväll, för är ensam hemma till typ 11 varje kväll nu när pappa jobbar.
Hatar att vara ensam på kvällarna =P När det börjar bli höst och speciellt på hösten.
Är en liten fegis, eller. Visst vågar jag. Men det är inge kul.
Men hösten är ändå den mysigaste årstiden.. Tänk att bara sitta uppe på kvällen/natten och grilla, umgås och prata.
Det är något jag bara älskar! Och helst ska det vara i skogen, eller där det inte är massa andra folk, det ska vara lugnt, det är asmysigt!
Det som är dåligt med hösten är att på dagarna är det ofta regnigt och trist.

Årstids lista.

1. SOMMAREN
2. HÖSTEN
3. VINTERN
4. VÅREN

Våren är skön, att veta att snart kommer sommaren, snön börjar smälta och det blir bara varmare och varmare.
Men nog pratat om årstider nu. Glömde förresten vintern, men den älskar jag oxå!  Åka skoter, slalom och vanliga skidor.

 




Nä, nu ska jag stänga av datorn och gå ut.



PUSSSochKRAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0