Ansa Och Jag Har En Tradition, lalalalah

Hej!

Dagen har spenderats på LK med Ansa och Lovisa,
härligt!
Träffade även Alle där, så vi var med han ett tag. Osså träffade vi Sebbe, då vi satt bredvid han när vi åkte stardancer :)
Nu har det blivit tradition, att jag och Ansa är på Lulekalaset tillsammans. Vi ska såklart dit nästa år oxå!
Förhoppningsvis så åker jag dit ikväll och ser Melissa Horn, och om jag gör det så följer jag till Ansas och deras stuga sen. Vad kan man säga mer än att det lär bli s u p e r n a j s ? Om det blir nåt.

karusellerna vi åkte:

-Stardancer typ 5 gånger
-Alibaba 1 gång
-Gick Harrypotter huset 1 gång

Stardancer är helt klart min favorit nu!
Förr var jag rädd för att åka karuseller, inte alla, men dom där som snurrar och far.
Men nu bara satte jag mig i den, ingen återvändo. Och jag ångrar mig verkligen inte, så grymt kul!
Hade nästan lite lust att testa breakdance ;)


Tog inga bilder..


HEjdÅrÅ, så hörs vi imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

haha, <3



saknar dig med :(

2010-08-07 @ 22:51:31
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0