babbel,

HEJ alla söta ;*

Ojoj, nu ser min blogg ännu mer ful ut. Gjorde en ny header igårnatt.
Vi kan skylla på att jag var så trött, därför blev den lite som den blev.
Men jag har ingen som helst fantasi! Någon som har något förslag på bakgrund, alltså färg?
Nu är den ju bara, lite jobbig =P
Men ska försöka fixa den ordentligt, men det är bara de att jag orkar egentligen inte slösa bort den sista enochenhalv veckan av sommarlovet  på att sitta och slöa vid datan.
Så det kanske blir ett tag efter att skolan börjat.

Någon som oxå kommer att ha en sjukt tråkig dag idag?
smsa/ring/skriv isåfall, för jag har inte heller mkt att göra just idag.



hejjddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0