Bara Ett Snabbt Inlägg

HEj alla söta!

Min kamera är på laddning nu, så kan inte föra över alla bilder.
Men dom kommer såklart senare!
Och då skriver jag oxå.

Men jag och W var ju och badade i älven, det var skönt. Fast vi kastade mest mackor.
Jag var bäst :D
Nu var jag dum, men Vanessa var oxå bra.
Fast jag kastade åt alla olika håll, osså tar jag alla Vanessas ideér.
Men hon tar mina ord!
Ojj, detta blev ett svammel inlägg. Lagom tråkigt att läsa.

Men ska förhppningsvis vara med Lökmuppen ikväll oxå, då ska vi bara chilla på.


Men här kommer en fin video på våran "sak" när vi körde kubb och vann, nejj juste, vi förlorade allt.
Men vi var bäst ändå!
(Man ser väldigt dåligt, men det var ganska mörkt ute och min mobilkamera är inte så bra då)






Två fina bilder, jag älskar dig W. Mest.



puss.

Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

jag älskar dig oxå, mera! <3



men ta och andra lite för jag har aldrig spelat brännboll i stugan ;))

2010-08-01 @ 19:11:40
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0