Bildbomb!

HEj!

Kvällen har varit skön. Jag, Vanessa och Rebecka åkte med pappa till Alder för ett kvällsdopp.
Vattnet var inte så kallt, men sen höll jag på att frysa ihjäl!


Tänkte berätta lite om the days i Vanessas och deras stuga, och sista natten sov vi i Narken med gammlingar och Vanessas gulliga farmor (: Det var harrens dag, inte så kul. Och jag vann inget.
Men jag och W stod på nån "bro" upp till huset och, ja. Vad ska man säga? Undra vad dom som såg oss tänkte.
Kan väl inte ha varit någon som inte såg oss förresten.
Men, har man tråkigt så har man. Fast då gjorde vi det ju kul iaf.
Haha; "förstör inte min bena!"

Men, nu kommer bilderna.

I bilen påväg till Sammakko;


Väl framme var vi först vid sjön,

 Jag och W satt och ljög på ljugarbänken.

Första kvällen i stugan :))





Dag nummer 2, 
marsmallow grillning´, bastu och kubb på kvällen, det kunde inte bli mysigare.. 







Dag nummer 3 åkte vi in till Gällivare staden och upp på dundret (yy)
Osså bada vi och allt sånt såklart!
Det var ju inte lite dimmigt uppe på dundret, bara mycket.






Sista dagen i stugan.,



Detta var då långt ifrån alla bilder, men ska typ gå och lägga mig.
Det var så grymt härligt där, längtar redan tillbaka.
Men vet ni?!?! Jag kanske får följa dit i höst oxå :D Hoppas!





PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0