Dagen efter igår.

Hej!

Igår skrev jag inget, jag och Vanessa var på stan nästan hela dagen.
Bara chillaxade runt där, åt glass, gick i affärer, köpte en kofta och ett par mjukisbyxor. Och en bok.
På kvällen gick/sprang vi runt i Sävast igen. Det var kallt, vi gömde oss, pissade ute i skogen för att vi inte kunde gå hem just då, gick på eljuspåret och försökte få syn på björnen som finns här i Sävast men det gick inget vidare, smög omkring bakom buskarna, for hem till mig och "laddade" mobilen. Och sen, Fan!
Japp, så var det. Men senare var vi med Daniel och Linus, Som hade gått runt hela Sävast som vanligt igen och sökt efter oss. Ganske komiskt, men mer tänker jag inte berätta här. Det är lite complicated.
Sen sov jag hos W, och vi vaknade klockan halv nio idag! Haha, "Fiberberikade" Jag tror inte någon fattar, men det var jag som läste lite dåligt.
Känner mig lite förkyld..
Men det blir säkert bättre ikväll,
FÖR DÅ, blir det en supermysig tjejkväll, bara jag och Vanessa♥
Vi ska fara och äta pizza på nån av pizzeriorna, basta, vad säger man? Ha ansiktsmask kanske, se film, en skräckis tänkte vi hyra, praata, lite skratt kommer det bli oxå. Awsome eller vad?

Nu ska jag gå en lång bit och hämta telefonen för att ringa till lillmuppen, så hittar vi säkert på något nu.




Mupparnas barn på > http://makemebabies.com < visst är hon söt? (;

HEJDÅ mina sköna små hönor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0