Första skoldagen

HEj!

Nu är första skoldagen avklarad.
Skönt, en dag mindre kvar iallfall ;)
Det var inget som var vanligt skolarbete idag, och vi kommer inte få våra riktiga sheman förrän om någon vecka, och då får vi veta när vi ska sluta vanlig tid också.
Har läst massa andra bloggar från dom som går på andra skolor, typ skriver att imorgon börjar deras riktiga skolarbete. Redan imorgon!? Imorgon ska vi ut och plocka bär, jobbigt skolarbete, eller hur?
På Onsdag får vi sluta efter halva dagen för att gå hem och packa till Seletsbruk som vi ska cykla till på Torsdag och tälta där till på Fredag. SÅ SJUKT KUL DET KOMMER BLI.
Hoppas det blir lika tjill som förra året när vi tältade på Gruvberget!
Jag ska sova, vara uppe i tältet nästan hela natten med Vanessa, Olivia, Alle Ek och Sara.
På Fredag cyklar vi hem, och då tror jag väl att vi slutar direkt, en riktigt bra skolvecka blir det!
Hoppashoppashoppas bara att vi inte går till 15.00 tre dagar i veckan, och hoppas att vi fortfarande får sovmorgon på Fredagar, helst alla andra dagar också såklart. haha! Det hade varit superbra.
Men den här veckan slutar vi nog ett varje dag, fast idag fick vi sluta halv ett.
Jaja, nog babblat om skolan nu.

Efter skolan var jag med W, Katti och Olivia.
Vi var hos Katti och körde "drickaspelet", ett kortspel som man måste dricka typ 28943264106 liter vatten i. Men roligt är det! Iallafall att se alla andra dricka ihjäl sig.
Efter det var nog alla pissnödiga och gick på toa, jag gick till och med två gånger.
Halv tre for Katti iväg till Emma och jag, Vanessa och Olivia for till mig för jag skulle bortsta mina tänder och hämta ett papper för att sedan bege mig till tandläkaren. Olivia och Vanessa följde med och fick sitta i väntrummet och.. vänta!
jag hatar tandläkaren, det är leskigt
När jag var klar där så gick vi till Lilli och var med henne ett tag.
Hade lite vinbärskrig och sånt.

Oj, blev ett lite segt inlägg. Menmen. Orkar ju inte skriva om det, heh.
Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske går ut och hoppar lite studsmatta. Om det nu räknas som att ta det lugnt? :-P


Jag saknar ju redan sommaren...♥


PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0