inventering, och ett helt meningslöst inlägg

TJAHEJHOPPTJENAHEJSANYO!

Idag kom jag hem från Alviksträsk. Min kusins farfar, och andra kusins låtsas farfars stuga, det blir så eftersom att dom inte har samma pappa, bara mamma. Och deras mamma är min faster, pappas syrra, alltså är båda ändå mina riktiga kusiiiiner, äh, det där var sämst =P
Kan bara säga en sak, att jag har världens bästa kusiner!
Och det var den bästa helgen på länge, så nu kan jag inte klaga på nåt någe mer. haha
Men laddar upp massor med bilder och skriver mer om helgen senare ikväll, eller imorgon.
Tror det blir imorgon, ska på inventering på Ica här i Sävast ikväll. Men skidgruppen.
Kanske inte världens roligaste sak, att stå och räkna varor.
Men jag gör ju inget nödvänigt ändå, lat är ordet. JAG ÄR LAT.

Nu sitter jag och kollar på tvåmiljonertrehundraåttiosjutusen olika sidor samtidigt, och försöker skriva ett lite mindre tråkigt blogginlägg.
Behöver jag säga hur det går? Nej, men det går lixom inte så bra.
Man kan ju inte göra tvåmiljonertrehundrabajsvaddetnuvar saker samtidigt ;-)

Men hare, haha hare, en sån som skuttar.
d-a-m-p t-y-p,  men ha det bra, så hörs vi!


Jag och Linus i Nybyn, de var TJILL kanmansäga!

P
PU
PUS
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0