Ja, Jag Är Hemma. Igen

HEj

IDag kom jag hem från världens mysigaste plats, nämligen Nybyn.
Jag älskar det stället!
Jag åkte dit med Sofia, hon kom och hämtade mig osså satt vi och ddunka musik, åt godis och drack cola i bilden, lovley.
Därborta var det jag, farfar, faster, Linus, Nicklas och Sofia.
Men Sofia sov bara en natt.
Har varit jätte kul.
Kört fyrhjuling o våran tröga minimoppe (som dock gick sönder, men vi ska köpa en ny. Större då), skrattat en massa med kusinLinus för vi har bäst humor, varit med Emil och Felix. Vilket kanske var lite jobbigt, dom båda vart tydligen kär i mig, och ville ha pusskalas. gulligt, men lite smått jobbigt , badat i Emils och deras pool, kört traktor, snackat lääänge på natten uppe på mysigaste vinden, gått mysigaste kvällspromenaden och mycketmycket mer.
Skriver mycket mysigt, men. Det är ju så himla.. höh, mysigt!
Men orkar inte berätta mer, för då orkar ju ingen läsa. Så det får bli bilder.

Iaf, var på lk nu på kvällen. Kanske inte så speciellt kul. Var där med Sara, Hanna och kusinen.
Inte för att det var fel på dom =P Men, bara lite seegt och mycket folk.
Åkte oxå bara Alladin 2 gånger. Skulle åka stardancer, men då hade min kära syster tappat bort åksaken när dom åkte break dance. Så då åkte vi inge mer.
Fast ska ju typ ändå dit på Lördag, men Ansa, det lär bli lika supertjill som förra året!

Nu ska jag inte vara sådär lat som vanligt, och säga att bilderna kommer nån annan dag.
Eller, kanske.
Men nej, för dom kommer ju nu!



-såhär såg kläderna ut efter en fyrhjulingstur i leran som skvittrade upp. Hade hunnit ta bort lite därifrån byxan tillomed-
 Emil ville att jag skulle ta massor med bilder när han körde moppe, men orkar inte ladda upp alla. haha


Jag och kusin, vi kallas dom bästa!

-såhär mysigt sov vi, bäddade in oss mycket på vinden när inte Sofia var där. För lite läskigt är det ju-


Kvällspromenaden



Där hade jag kunnat gå, i flera timmar. Bara gå och gå. Tills vägen tar slut..
Tills man ramlar ner, tills man inte orkar gå längre. Det är så härligt.
Den platsen behöver man inte vara rädd för något på. Vad finns det att vara rädd för? Naturen?
Nej. Nog för att man kanske är lite rädd, om man går där ensam, på hösten. Men ändå, det känns på något sätt så, tryggt.

Nej, nu får jag ta och ge mig för ikväll/inatt.
Det blev ett lite långt inlägg kanske.
Men godnatt på er så hörs vi imorgon.



PUSSSochKRAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0