Nybyn,

HEj!

Japp, det är sant.
Nu sitter jag här vid datan igen. Även fast det är typ 30+ i solen.
Borde gå ut och sola, man måste väl ändå bli lite brun på sommaren?
Ånej, inte länge kvar av lovet nu!
Det känns som att jag inte har gjort något denna sommar. Även fast jag gjort massa saker.
Det jag ska hinna göra på det lilla som är kvar:
Alder
LuleKalaset
Kompisar
Sola
Tälta
Campa
Träna (lite iaf)
Bara chilla
Hoppa myyycket studsmatta
Bada på Björknäsbadet
Nybyn
Cykla till Kattis ch deras stuga
Vara med W en massa, när hon blir frisk, som hon måste blir typ. NU!
Nolia


Och andra saker, massor! Åh, det känns som att jag inte kommer hinna något av det när jag tänker efter.
Fast det är ju trots allt 21 nätter kvar. Bara ?!?!

Kommer inte blogga på två/tre dagar nu.
För jag far till Nybyn och är där med kusinerna och farfar. :))
Sofia kommer och hämtar mig osså kör hon dit, hon tog ju körkort för ett tag sen, eller jag kommer inte ihåg hur länge sen det var. Men iallafall.  Det blir awsome!


Jag och syrran nånstanns, bara fatt vi badade och jag vill bada!



PUSSSochKRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0