Paddor Och Skalbaggar

HEj,

Nu är jag med Katti, och ska sova här!
Som vanligt när det blir att vi bara är med varandra en stund.
Vi var på en mysig promenad här i Sävast, och gissa hur många paddor vi såg..
3 stycken stora och en mini, som kanske var en groda med massa vårtor. Men ändå.
Osså såg vi FEM stycken fetma skalbaggar! Usch, dom var äckliga, svarta och stooora.
Bilder kommer imorgon.

"Akta paddan!"
"Vilken padda? Det är ju en skalbagge!"
"Men paddan!"
"AAH"

haha, när vi gick så låg det plötsligt en stor padda mitt på vägen, och en skalbagge bredvid. Eller den kröp omkring där.
Men när hon sa "akta paddan" så trodde jag såklart att hon menade skalbaggen.
Paddan såg ut som en jordhög ju. Så jag bara fortsatte att gå och höll på att gå på den.
Fick panik!
Hatar paddor.

jaja, nu ska vi typ lägga oss och snacka om allt och inget och bara tjilla.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var länge sedan du la upp en videoblogg!!

2010-08-08 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0