Tältningen i Seletsbruk

Hej!

Seletsbruk var rätt awesome med dom bästa, 7:orna!♥
Även fast Gruvberget var ganska mycket bättre, tycker jag. Menmen, det var ju grymt kul ändå.
Jag sov i tält med Vanessa, Alle, Sara och Olivia.
Det var ett fyrmanna tält och vi sov fem, så varmt men fett mysigt!
Aleksander frös, även fast han hade två sovsäckar. Han snodde Vanessas.
Stackars Gustav och Axel! Dom råkade gå in i ett Jordgetingbo.
Dom äckliga små sakerna vart inte direkt glada när två stora monster kom och förstörde deras hus.
Så det var ju några stycken på och efter dom sen.
Gustav fick ungefär 37 stick, TRETTIOSJU stycken. Aj som f*n!
Jag hade typ grinat och haft panik.
Det var då en väldans tur att han inte var allergisk.
Axel fick bara 7 stick, eller, bara och bara. Men om man jämför med Gustav.
Dom åkte hem..

Har ont i röven, haha, eller är det kanske finare att säga rumpan? Stjärten kanske? =P
Men har ont i rumpan, av cykelsadeln.
3 mil dit, och tre mil tillbaka.
Typ kring 2 eller tre timmars sömn.
Håller på att somna nu.
Är hungrig.
Mår hur illa som helst.
Är säkert sjuk.
Allt är perfekt!
Varför alltid så positiv? ;-)
Men seriöst, jag mår inte bra.

Orkar inte skriva en superlång mega detaljerad text, så bara lite snabbt om vad vi har gjort;
Cyyyklat, fångat kräftor, klappat kor, chillat, snackat, suttit vid elden, kollat när killarna halsat drickor, pissat på ett äckligt dass, haft pingvinvärme i tältet, spelat fotboll, skrattat en massa, och mycket mer!

Pictures,





Lunch på Alder :))






















Ajja, nu måste jag sova. Ordentligt, dom senaste dagarna har det inte blivit speciellt mycket sömn.
Så godnatt ;*


Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

hahah, ser ut som en tupp på sista bilden ; - )<3

2010-08-29 @ 12:18:55
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0