Ingen Rubrik Idag

Hej!

Dagen på stan igår var super!
Köpte en bok, fortsättningen av "Tillsammans" dom är verkligen bra. Mina favoriter just nu.
Hade ettan och tvåan, men när jag hittade trean så var jag ju bara tvungen att köpa den!
Osså köpte jag två T-shirts, en från H&M och en från kappahl.

När vi kom hem från stan så mötte jag Vanessa, Linus och Danne. Dom stod och pratade utanför Vanessa, så då gick jag dit.
Dom var saknade allihopa!
Vi bestämde oss för att kolla på en skräckfilm som Linus oh Danne hyrt.
Men först skulle jag och Vanessa på träningen, vilket var 2x1.5 km och en timmes styrke/fyspass.
Ganska jobbigt!, men kul! Om jag ska vara ärlig så har jag saknat träningarna, lite grann iaf. :)

Men kvällen blev lyckad, filmen kanske inte var världens bästa, instängd 2. Äcklig, och många ryck!
Men mysigt var det, vi såg den i Linus husvagn.

Nu är Vanessa på träning, som började klockan nio. Först skulle dom till ett sandtag i Trångfors och sen på Nordpoolen och bada. Jag orkade inte gå på den, lat? Nej, absolut inte.
Men när hon kommer hem från den så ska jag vara med den underbara flickan ♥

Ska snart äta lite lunch, och sen ska jag, mamma och Simon någonstanns ;)
Typ ut i skogen, Simon ville plocka bär, haha. Och eftersom att jag ändå inte har något att göra så följer jag med.
Så om ni ser en idiot gå omkring i skogen med världsbästa skogskläderna och sånt, då är det jag! :D
Nejmen, nu blir det lite bilder från min och Kattis promenad med paddorna och från stan.



Usch, dom är läskiga! ;s



STAN




Hejdå, nu ska vi fara. Det kommer säkert bilder sen, tar ju med kameran ;)
btw, jag tappade den idag! På golvet, klant AB...
Men som tur var gick den inte sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0