Cheyer lixom.

HEJ..  Väntar på att Vanessa ska komma hem från frissan, så då kan jag skriva ett lite snabbt inlägg. ;)

Killar, läs detta!

NÄR EN TJEJ...
-Är tyst,
så rullar det miljoner med tankar i hennes huvud.
-Bråkar med sin kille, tänker hon väldigt djupt.
-Svarar "jag mår bra" efter några sekunder, mår hon inte alls bra.
-Tittar konstigt på dig, undrar hon varför du ljuger.
-Säger att hon saknar dig, så kan INGEN i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.
-Smsar varje dag, vill hon att du ska svara minst en gång.
-Säger "Jag älskar dig", menar hon det.
-Lägger sitt huvud på sin pojkväns axel, så önskar hon att du är hennes förevigt.
-Ringer dig varje dag, så söker hon din uppmärksamhet.
-Tittar på dig med ögonen fulla av frågor, undrar hon hur länge du kommer att vara på hennes sida.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter och kollar igenom Ellos kläder. Ska bestäla blandannat sportkläder och något annat om jag hittar nåt jag gillar :)



Hejdå, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0