Down North Är Ju Bara Bäst!

HEJSAN!

Idag har jag tränat, hoppat studsmatta, sett på film, chillat, myyst på med min älskade Nora, fotat och lite annat.

Imorgon blir det kanske inte någon uppdatering, och inte på Lördag heller. hihi, så säger jag alltid :P
Men tror faktiskt att det blir så nu också, iallafall på Lördag.
Ska ta ett träningspass imorgon oxå, tror att jag tar rullisarna och far iväg.

TAGGA TILL NOLIA NU BÄSTGÄNGET!
Alltså, jag längtar bara för att få träffa alla igen efter heeela sommarlovet utan vissa av dom..
Men vårat dansprogram är inte det bästa, kan man väl säga.
Vårat förra var så mycket bättre. Jaja, vi ska kanske göra ett nytt till SM i Linköping år 2011.
Och för dom som inte vet, så vann vi förra året!
Gud vad jag saknar, ♥
älskarer, Downnorth in my heart. Now, and forever.

Minnen med er :*

Kalix, gud vad kul det var! Bästa lägret med dom bästa.


Efter vinsten i Linköping :D
Jag ser ut som en Mupp.


<3


Katrin och Åsnan :))



GOODBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0