ddansa är livet!

HEjj.

Vetni?! Jag lyckades att få en bra Fredag den trettonde, gjorde inte illa mig eller någe sånt!

Jag, Mamma, pappa... jaja, hela familjen kan man ju säga =P
Men iallafall, vi for och åt lunch på Bodensia i restaurangen där. Mycket gott!
Efter det var vi på stan och kollade på kläder och sånt, hittade ett par snygga koftor.
Men nåågon var lite stressad att åka hem, så vi for hem efter ett tag.

Men efter middan var jag med Emelie
Det var länge sen, eller egentligen inte jätte länge sen. Men vi har ju bara varit med varandra två endaste gånger denna sommar!
Det var jätte kul, verkligen. Att jag saknat denna chey mycket.
Osså kommer jag sakna Emelie och Stina i dansen, dom har slutat..
Vad konstigt det kommer kännas, dom har ju lixom gått där lika länge som jag. 7 underbara år.
Menmen, man tröttnar ju. Måste erkänna att jag oxå gjort det, men vi har så sjukt kul ihop, och jag kan verkligen inte sluta. Då hade jag ångrat mig veckan efter!
Vilket vi får hoppas att dom gör, för dom måste ju hänga med till Linköping 2011. Som kommer bli bäst :)
jaja, sitter här och taggar till Nolia uppvisningarna, jag är nervös! Första gången på aslänge.
Tänkte att jag hade vant mig, så många uppvisningar vi haft. Men nej, nu är jag nervous.
Men nu ska jag ta och läsa andra boggar och kolla runt på hemsidor och sånt, inte tänka på imorgon.
Men måste bara tillägga att vi kommer suga, eftersom att det inte är så många som kommer.
Dom jag vet/tror inte kommer: Emelie, Stina, Johanna, Lovisa, Moa ?
Det blir sjukt svårt att få ihop programmet utan dom.
Men vi överlever iaf ;)


PussN, blev inga bilder ikväll. Orkar inte föra över dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0