Stör Mig Inte, Jag Är Redan Störd

HEj

Kvällen har varit lite myysig.
Jag och Sara såg på Another Cinderella story, den är faktiskt rätt bra!
Sen gick vi en kvällspromenad, som jag älskar. Om någon inte förstått det? :P
Vi såg NIO stycken paddor! Nytt rekord ;)

Iallafall, Nolia var kul, och det var roligt att träffa många igen.
Jag hade fel vilka jag trodde skulle vara borta. För dom som var borta var: Frida, Johanna, Lovisa Andersson, Agnes, Stina, Emelie, Amanda, Sabina, också saknar man ju gammla medlemmar. Lotta, Malin, Nina, Sofia, Linnea och alla andra!
Läs --> http://staiinah.devote.se där har jag skrivit lite mer, orkar inte skriva allt här.
Köpte inte så mkt; Godis, mat, T-shirt och två åkturer i en "RALLY sak, asså man sitter i nånting. Som en 3D bio fast hela saken rör sig. Jag kallar det för rymdskepp för det liknar ett sånt.


T-shirten, "Jag är inte döv -jag bara skiter i dej

Hade jätte svårt att välja texten, några av dom som fanns:
-Stör mig inte, jag är redan störd
-Man får va som man e när man inte blev som man skulle
-Jag är inte dum, har bara lite otur när jag tänker
-Ät gul snö, det kan vara öl
-Pappa betalar
-Denna tröja blir blå när jag tänker på sex. (Alltid blå, ahah)
-Jag är inte för tung för min längd, utan för kort för min vikt.
-Spara vatten, drick öl!
-Bild på en såndär dam för "damer" på toaletter, och en sexigare bild på en tjej.
Dom två bilderna på tröjan - det stod: Your girlfriend på "toadamen" och My girlfriend på den andra ;)
-Hemma bra, Garaget bäst
-Jag är inte full, bara i lite kemisk obalans
-FULL, 577 personer gillar detta
-PLAYSTATION, osså en pil neråt. Alla tryck var på magen, så.
-Söt men Livsfarlig

Haha, när jag satt här och skrev så stod plötsligt danne, Wille och nån fler utanför mitt fönster.
Dom är gaaalna x)

Men orkar inte skriva mer nu, ska försöka börja lägga mig lite tidigare, så heidåå ;*

Kommentarer
Postat av: Becca

vart har du hittat dessa tröjor? går de att köpa på nätet??

2011-12-28 @ 10:23:26
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0