SävastDagen!

HEjj

Idag klev jag upp elva typ, SHIT. Det verkar inte gå så bra för mig att försöka vända på dygnet.
Men igår kväll, eller igår natt var det. Då satt jag här nere vid datan när jag hörde röster utifrån.
Som typ skrek och höll på.
Helt plötsligt knackar någon på fönstret och jag ser två huvuden sticka upp. =P
Daniel och William., och det var några fler men dom stod inte med näsorna intryckta i fönstret           - grisar, Tänkte jag innan jag såg vilka det var. Nämen, jag gick såklart fram till fönstret och pratade med dm ett tag.
Idag har jag varit med Vanessa hela dan,♥
Vi äger, iallafall när det gäller att gömma sig och springa runt som idioter på grannarnas gårdar.
Förlåtförlåt, det var inte meningen. Nödsituation!
Och på kvällen hade vi bara myys med Danne och Linus.

Var sävastdagen idag, så vi var på motionslopp, 6,1 kilometer.
Är jätte nöjd eftersom att jag inte tränat så mycket och ändå är ganska bra form, jag och Vanessa höll handen när vi sprang, näe. Men vi sprang tillsammans.
Grundkondis vettni ;) haha, nej. Skoja bara.

Men ha det superbra den sista veckan av sommarlovet.
Njut!
Bara just, då hade man tvåochenhalv månad kvar. Och nu helt plötsligt är det bara EN liten vecka.
Tiden går för fort.


Efter skolavslutningen.
Det känns som att jag kommer ihåg varenda dag, varenda stund.
För att jag inte låter mig glömma det jag inte vill glömma.
Ibland brukar jag tänka såhär om tillexempel jag och Vanessa gjort något riktigt kul, pratat om något knäppt, ja vadsomhelst, "Den här stunden ska jag aldrig glömma."
Och jag kommer faktiskt ihåg dom gångerna, dom finns kvar.


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0