Where Are You Now?

HEj!

Har inte så mkt att skriva, för dagen har inte varit så intressant. Nog för att jag har gjort ganska mycket, men har bara inte lust att skriva det. Så bilder ist, iallafall från bärplockningen.
Håller på att fixa min blogg, igen. Så nu får den se ut som den gör ett tag tills jag hittar/orkar göra något snyggare.















Nä, nu orkar jag inte ladda upp fler.

Fick världens lust att gå på en promenad, det är så mysigt och härligt.
Tänkte ringa till Vanessa och fråga om hon ville hänga med på en, men orkade sen inte.
Såklart hade jag orkat gå, men vi kan ju kanske göra det imorgon.
För då ska jag vara med henne, bara henne.
För på Torsdag åker hon och paddlar med några.
Det vill jag också! Men det som är sämst är att hon åker bort...

HEJDÅ, jag skriver kanske imorgon, om jag orkar sitta vid datan något då. Vilket jag hoppas att jag inte kommer att göra, faktiskt.
Men annars skriver jag ju i övermorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0