Pizzaaa

HEj!

Kommer kanske inte uppdatera bloggen så mkt nu.
För mamma,Sara och Simon tog med sig bärbara datan till Finland. Bara för att kunna kolla film på den -.-
Och denna är så obeskrivligt seeeg! Fast nu var den faktiskt snabb, men vi får se hur det går med uppdateringen ändå.
Ojj gud vad snabb den var, men pappsen har visst fixat ngt i den, för den hade typ ett virus förut.
Stackars lilla dator!
Eftersom att jag är ensam hemma med pappa nu, så kommer han nog att "dela ut" massa arbetsuppgifter.
Hah, vad rätt jag hade!
Han ska och bestäålla pizza, och innan han gick ut genom dörren ropade han: "Ta upp diskmaskinen och duka!"

Så, får väl gå och göra det nudå.


Så! Klart. Det tog nåra minuter.
Kan gissa att när pappa kommer hem så kommer han säga något i stil med: "Det där hade du inte behövt göra."
Eller: "Bra jobbat! Nu kan du sätta i disken i maskin när du ändå tagit ut allt." Beror på vilket humör han är på =P

Och på morgonen satt han och lekte dataproffs, vilket han inte är, men tror att han är.
Han säger bah: "Ååh, nu tjorvar den här, men då får jag väl fixa det. Såhär gör man."
Men det gör man inte alls, allt blir fel, så tillslut får han fråga mig om hjälp även fast han inte riktigt kan erkänna att han inte kan nånting om datorer och mobiler.
Men nog pratat om pappa, kanske skriver mer sen eftersom att den är snabb gammeldatan.





PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0