I dont wanna be the reason why

Hej yo!

Idag klev jag upp tioöverelva! OJOJOJ, det här med att kliva upp tidigare går inte så bra för mig.
Vaknade av att jag var hus kissnödig som helst. Trodde inte att klockan var så mycket.
Men tur att det finns en superbra uppfinning som kallas alarm, så imorgon blir det alarm, inställt på nio, fast kommer ändå inte kliva upp förrän halv tio.
Har inte ställt klockan förut, för hatar att bli väckt. Vill vakna när jag känner för det, haha.

Dagen har spenderats i stan med Mamma, Sara och Simon.
Köpte:
-Puma kofta, Teamsportia
-Jeans Jacka, Vila clothes
-Linne, H&M
-Gråa mjukisbyxor, Teamsportia


Rensade garderben idag vettni. ;)

Men nu ska jag chillaxa vidare vid datorn, kolla bloggar, lyssna på musik. Och ja, bara lata helt enkelt.



Why can't you just fall from a tree?


PussS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0