Ikväll/inatt, då blir det party!

HEj!

För er som vill veta vilken tid jag klev upp idag, så kan jag iallafall säga att det inte var enligt planerna.
MEn tänkte tacka Vanessa, för att hon skickade ett sms nån gång efter åtta och väckte mig! Bra jobbat.
Alltså, jag är seriös, inte sarakstisk. För hade inte hon gjort det så hade jag ju inte vaknat förrän alarmet började tjuta, men bara därför så vaknade jag tidigare. Nu är jag stolt :D
(Det betyder ju inte att jag klev upp då, utan det gjorde jag ju nån timme senare. Men jag somnade inte om)
Haha, *intresseklubbenantecknar*

Idag ska jag bara ta det lugnt, tagga inför Lollos fest ikväll!
Grymt roligt det ska bli. Sova över partyy vettni, men det blir typ bara en kille som kommer sova.
Alla andra är dumma och ska på någon fottbollssak eller något imorgon.
Menmen, vi cheyer klarar ju oss lätt iallafall! ;)

GRATTIS PÅ TRETTONÅRS DAGEN LOVISA ♥
Okej, hon fyllde år igår. Så hon är redan tonåring.

Men ha en bra dag, även fast det är molingt och trist.
Kommer kanske inte uppdatera mer idag, och kanske inte på Söndag heller.
För då ska jag kanske på stan med Angelika, vi har inte träffats på... Ja, typ tre år?
Men det blir roligt, hon är sjukt saknad iallfall! :*


HEJDÅ


Har inga bilder, så fick bli en bild på en snygging istället för att ta en egobild som jag inte alls vet varför man ska ta, varför det är så nödvävdigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0