2010-08-22

HEj

Nu sitter jag här och dör, för att skolan börjar imorgon och för att jag är sjuukt trött!
Nejmen, Lollos fest var jätte kul, najs, chill, awsome.
Med massa härliga människor också!
Vi har ätit godis, chips och ostbågar, druckit massa läsk, fikat annat gott, pratat, kört lite sanning eller konsekvens (Inte så seriöst kanske), skrattat, berättat om massa bra skräckfilmer, bara myst.. Och ja, hoppas att du fick ett riktigt bra party Lovisa!
Hade med kameran, men tog endast 5 bilder..

Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik, var just ute och plockade lite svarta vinbär till Mammi.
Stod och småsjöng därute vid busken, hoppas att alla grannarna stod och lyssnade, tyckte jag hörde lite apploder iallafall ;)

Här kommer lite bilder från dom senaste dagarna.



Nedanför är det bara babbel.


Allt på festen var inte lätt, att se på, eller höra.  Ingenting med er girls att göra!
Men jag fick reda på en massa.
Det kändes bara helt konstigt, men nu har jag ju lärt mig. Eller kanske inte?
Jag kommer iallafall börja öppna mig mycket tidigare, vara mig själv fullt ut.
Då hinner det inte gå så långt, som den här gången, alltså. Jag var ju antagligen mig själv,
men, äh, det är så svårt att förklara.
Precis när jag hade börjat med det, berättat lite saker som nästan ingen annan visste om mig,
vara mig själv i alla situationer, lita på att om jag berättar något för honom så skulle han inte berätta det för någon annan. Det var fel, right?
För innerst inne visste jag väl egentligen sanningen, bara det att jag inte ville veta, jag ville inte veta det.
Så försökte tro att jag hade fel. Men jag hade rätt! Är ganska bra på att läsa av människor.
Han ljög, om henne.
Jag ljög också på sätt och vis, för mig själv. Om honom.
Hon var den ända som inte ljög. Så, hellre sårad av sanningen än glad av lögnen.
"The real me" det dög kanske inte, men jag är inte arg, duger jag inte för en person, så vem bryr sig?
Det finns ju så många andra som det duger för! Var dig själv, annars så är det ju inte dig alla tycker om..
Och, alla andra är ju redan upptagna!
Man får göra som man vill lixom. Så, det är över nu. Varken arg eller ledsen.
BRA Bry er inte om denna text nu, den har ingenting med er att göra.


Nu ska jag ta och städa lite medans jag väntar på Jossan ♥

PUSSS





Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

Stina, älskade vän.

Du vet att mig kan du förklara allt för.

Jag ska aldrig förstöra för dig, vill du inte berätta ska jag inte tvinga dig. Du har din egen vilja, din styrka och godhet lockar alla. På något vis. Jag älskar dig för den du är och inte för den du borde vara för någon annan. Accepterar inte någon dig kan du alltid komma, här finns det en torr axel som är här för att gråta på!

Du är min BV, mitt allt.<3

En kille är kul för stunden men du är här vid alla tillfällen, vått och torrt lixom. BBF!

2010-08-22 @ 20:30:06
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0