Orphan

HEj!

Skrev inget igår, men efter skolan var jag med Vanessa, Olivia och Sara.
Vi bakade en kladdkaka och var ute och fotade.
På skolan igår så var vi ute och plockade bär, mycket mer än så gjorde vi inte.
Igårkväll hade vi filmkväll. Jag, Linnea, Vanessa, Katti, Elin, Olivia och Sara.
Vi hyrde en skräckis på OK, "Orphan" hette den. På fodralet står det; Det är något fel med Ester. haha.
HEMSK men superbra! Spring och hyr den nu, eller snart, eller imorgon. Men rekommenderar den verkligen.
Vi höll nästan på att börja gråta av den, Usch, väldigt bra ;-)
Det var lite smått skummt när vi var och skulle hyra den, Anna-Sara och Lovisa hade berättat om den, och Jag och Vanessa tyckte att den verkade bra. Så vi tänkte att vi skulle hyra den.
Vi sökte ett tag efter den, men hittade den inte.
När jag tog ut en film, så ramlade typ 4 andra filmer ner från hyllan.
Jag tog upp "Orphan" och en till film utan att kolla vilka det var, och satte tillbaka dom på hyllan.
Men sen ramlade en av dom ner, när jag tog upp den och skulle sätta tillbaka den igen, så såg jag att det var den vi hade tänkt se.
Av alla filmerna som finns där, ramlade just den filmen som vi sökte efter ner! Wow, heh.
Vi cylade hem till mig och satte oss med filtar, kuddar, täcken och en påse godis vid teven.

När filmen var slut så gick vi ut, Var i lekparken ett tag och skrämde upp varandra.
Sen cyklade Olivia och Sara hem, läskigt för Olivia som var tvungen att cykla ensam.
Men vi pratade med henne i telefonen hela vägen så ;)
När jag och Vanessa skulle följa Lilli, Elin och Katti en bit hem så var Vanessas mammas cykel borta. (Hon hade lånat den)
Alla fick panik och vi gick runt och kollade om den var någonannanstans,  men hittade den inte.
Trodde först att den blivit stulen, lite läskigt såhär efter en skräckfilm.
Men efter ett tag visade det sig att Vanessas mamma hade tagit hem den.
Ojoj.
Trodde aldrig att jag skulle somna, men gjorde ändå det ganska snabbt när jag väl hade gjort det.

Ska snart fortsätta packa till Selets bruk, L-Ä-N-G-T-A-R
Det kommer bli awesome!♥


Lite bilder från igår.



Olivias fina frukttorn!






Vanessa la sig och grät i gräset för att sommaren är slut ;))


Den ser inte så läskig ut, men de var den.


Hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0