VARMT, eller vad?

HEj!

Klev upp vid elva idag. Ojoj, måste börja kliva upp lite tidigare iaf.
Har suttit ute och solat ett tag före lunch, det stekte ska jag säga!
30 grader varmt i solen, men skönt var det. Vill egentligen åka till Alder, men orkar inte börja ringa runt till alla och fråga om dom vill hänga med. Så smsade istället, men alla gjorde typ andra saker, så blev inge alder.
Kanske får fara och ta ett kvällsdopp istället. Vilket lär bli kallt men skönt!
Nu badar Simon i en såndär liten pool, ska gå ut och sätta mig där jag också, det svalkar iallafall.


Skriver kanske mer senare ikväll, vill ju inte slösa bort hela dagen på att sitta vid datan.
Som ni ser så är inte min blogg så himla fin just nu. Men håller på med designen och ska göra en ny header, så det blir en liten förändring sen! Hoppas jag.




hejdå snyggingar, så hörs vi later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0