Andra advent

Hej

Många hade "Andra advent" som rubrik idag, och jag hade ingen i huvudet så det fick bli en likadan.
För det är ju faktiskt andra advent, hade inte alla haft just den rubriken så hade jag glömt det. 
Även om vi tände andra ljuset och.. ja, fort börjar man babbla =P
 

Skidåkningen med Sara gick bra, fast det fanns inget klassiskt spår för distans. Var bara kring två och enhalv km. Så vi körde det nått varv och sen intervaller, backträning och lite sånt.
Det gick däremot mindre bra för ena skidan.
När vi bara slö-åkte i slutet av passet på (dom sista fem minutrarna av timmen) så lossnade hela bindningen.
Tur att det inte var i början den lossnade iallafall, hah. Och tur att min faaar kunde fixa det nu med en gång ;-)

Några bilder från hockeyn, JAG ÄLSKAR DIG MOBILKVALLAN

"Vi står upp för Luleå.♥"



Bra jobbat Luleå, om man bortser från förlusten och det kassa spelet i period 2 och 3.
Nya tag inför nästa match!
HAH, bra domare vare också ;-)

Detdär skulle alltså ha publicerats igår.


pusss

Kommentarer
Postat av: Nellie - Sockertussen

jag har lagt till dig på Bloglovin'

Vill du följa mig med? :)

2010-12-06 @ 14:02:14
URL: http://sockertussen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0