Dag 02 - Tre favorit program på tv

Hej

Detta blir kanske det första, och sista inlägget för idag.
Vanessus kommer och sover med mig inatt.♥ Riktigt länge sen det! Eller, det beror på hur man ser det.
Men eftersom att vi alltid sover hos varandra, eller iallafall umgås varje helg, då kan man säga att det var rätt längesen.
Vi ska ha fimmyyys, har tänkt hyra "Närkontakt" och "Flickan från ovan"

-

Då var det ju detta med dagarna också. Mina tre favorit program på TV.
Kollar inte på teve så väldans ofta just nu, men om jag ska välja ut tre bra program så blir det nog;

Ghost wisperer, för att jag gillar den serien. Och den är lite spännande.


Skenet bedrar, man får sig ett skratt av detta fula program. Som även pappa älskar att se på, han brukar sitta och skratta åt det för sig själv. ;-)



Jag gillar även sånnadär "tävlings" program. Såsom Robinson, Fångarna på fortet och andra.


Detta var bara några program. TRETUSENÅTTAHUNDRADFEM stycken fler gillar jag.


puss!

Kommentarer
Postat av: ansa :)

fjärt.

2010-12-05 @ 01:29:55
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0