Dag 04 - En nytagen bild

Hej

Cheerleading uppvisningen var bra! :) Fast mycket kortare än vad jag trott att den skulle vara, men who cares, liksom.

Ikväll drar jag och Sara (www.coolasalta.blogg.se) ← (besök dendär bloggen) och glider runt på klassiska skidor i pagla. Första gången klassiskt för mig iår blir det.
Lite sent ;-) Vi har tänkt åka ett distanspass.

-
 
En Några nytagna bilder.
Stinas humor på hög nivå här, yes!


Sånthär håller jag på med när jag har tråkigt, om nu någon stackare skulle vilja anteckna? ;P


det står "fail" därnere och inte "fan"



Jamen vadbra, då har ni fått se de mest intressanta nytagna bilderna "made by Stina".
Råkade ladda upp en bild två gånger men lev med det kära vänner!
Haha gud, jag skriver nog inget mer ikväll.
Och förresten, läs dom fina orden på det mobilfotade pappret, meeeeen (Tony ÖRING) -Kolla inte på den fula handstilen made by Stina eller made in china eller.. typ.


HEJDÅ ♥




Kommentarer
Postat av: sara!

Joo, det kan du gerej på! :)



Distans :) hahah



kommer du ihåg :

Välkommen till bröstbrevlådan?

2010-12-05 @ 17:17:53
URL: http://coolasalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0