Dag 05 - Fyra bilder som gör mig glad

HEj

Denna Måndag har varit.. Ja, som en helt vanlig Måndag.
Skolan först, och sen stan med Vanessus. Det har blivit en liten tradition att vi drar in till stan på Måndagar, ska göra det nästa Måndag också ;-) Fast idag missade vi inte någon buss iallafall!
Humöret har inte varit på topp, vet inte varför, kanske för att jag sov så himla dåligt på natten.
jaja, nu väntar en lugn kväll framför TV:n med "Ung och Bortsämd" Och "Svenska hollywoodfruar" på schemat.

-

Detta är fyra bilder som gör mig glad, antingen är dom kopplade till något speciellt minne eller så gör dom mig bara glad av nån anledning..










puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0