Dag 07 - Två utomlandsbilder

Hej

Ska börja packa lite smått till helgen nu.

-

Jahapp.. Kan ju bli lite svårt detdär med utomlandbilder eftersom att jag bara varit i Norge och Finland utanför Sverige. Men pappsen har lovat att vi ska fara innan jag fyller femton! Fast det kan ju ändras till innan jag fyllt 17, 18 eller kanske 25, vemvet? ;-)
Haha, men det är för att mamma och pappa konstigt nog inte tycker om att fara iväg till typ andra sidan jorden, och efter att Simon kom till världen. Och mamma är så "allergisk" eller vad man säger (?) mot solen.
Men faktiskt så har jag för tillfället ingen brådska att fara iväg. Visst hade det vart skönt.
Ska ju följa med faster och kusinerna nästa gång dom far, och om nån kompis far iväg så får jag självklart följa med dom också! heh, om det går för dom.

Bilderna från vackra Norge är på den andra seeega datorn, får väl ta någon från google eller nåt.
Fast från Finland kan ni såklart få en bild.


sjukt vackert är det! Nooorge


I Finland hos mormor och morfar


PUSSS

Kommentarer
Postat av: LOvisa :)

Stina LArsson ska följa med Lovisa Lidén till england nån sommar :D <3

2010-12-08 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0